dinsdag 21 mei 2013

Zo heb je niets te laten zien, tot je naar de brievenbus gaat beneden, voor de folders en dan ligt er nog post van zaterdag en een is groot en zacht, ik ben nog nooit zo snel boven geweest ;-)
En dan maak je hem open en zitten er allemaal oude, schitterende lapjes in voor mijn Huswif, mooi bandje, gehaakt kant, linnen, stukjes damast, teveel om op te noemen, en dat alles kreeg ik van Marcella van Nuttig en Fraai en daar kunnen jullie ook lezen wat een Huswif is, want zo goed als zij dat doet kan ik niet en zo zien jullie gelijk wat voor een prachtige handwerken zij maakt.
Marcella ik wil je nogmaals heel erg bedanken, hier zit een gelukkig mens.
Bij Margreet Beemsterboer kan je het patroon bestellen.

Het ziet er buiten weer geweldig uit, je zou er depri van worden, gelukkig heb ik niet snel die neiging en gooi ik mezelf weer op de quilt van mijn DD.

8 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Heerlijk he die zachte enveloppen met verrassingen. Maar laat je niet inspireren door het weer, onze hobby's laten in huis de zon schijnen en daar kan je van genieten. Groetjes van Joke

Martine zei

Dit wordt handwerken met een HOOFDLETTER.
Geniet er van.

Lida zei

Wat een heerlijke envelop en wat lief van haar! Veel plezier bij het verwerken! Fijne dag
lida

Wilma Kuin zei

BOFKONT!!! Wat heerlijk om zoiets te vinden in je brievenbus,..

Hermie zei

wat een verwennerij en als het bij een op de goede plek en op het goede moment komt is het wel bij jou, ik wens je heel veel plezier er mee.
dikke knuf van mij

crea annemieke zei

Ha Ines,

Wat een mooie post heb je gekregen... veel plezier ermee. maar dat zal wel lukken denk ik!

Daaaaag Annemieke

Annelein zei

Wat een verwennerij. Heerlijk om met al die lapjes aan de slag te gaan... en laat het nu net handwerkweer zijn...*Ü*...

Lieve groet,
Willeke

Johanna Zweden zei

Heerlijk zo een verrassing daar word je blij van
veel maak plezier
dikke knuf joke en een fijne week