zaterdag 19 januari 2013

Ze hebben bij de de Quilthoeve een give away en kijk maar wat een mooie stofjes dat zijn en als ik het voor het zeggen had, dan zou ik gaan voor stapeltje 4 0f 5 :-)

Verder is het hier nog steeds wit en zelfs onze zijstraat ligt nog vol met sneeuw, het is er dan ook spekglad, heel gezellig voor alle ouderen die hier wonen, die zie ik alle kanten heen glibberen als ze hun auto moeten hebben, of de fiets en voorlopig blijft het zo.
Als plaatje blijf ik het pracht vinden, maar om er doorheen te gaan een stuk minder, ik blijf dan ook lekker binnen en zit heerlijk rustig te quilten en ik schiet zo lekker op.

2 opmerkingen:

Marianne Gooren zei

Mooi he, al dat wit buiten? Gewoon lekker binnen blijven, en genieten... Veel succes met winnen van de give away, Ines!

Inge zei

Hier ijzelt het inmiddels. Ook fijn, zucht..... warm water moet het gaan regenen, ben het goed zat!
Leuk hè, die Give Away. Er zijn er nog twee, bij Shirley en Lida. Ik probeer het overal, vind het allemaal even leuk.

Groetjes,
Inge