zondag 30 december 2012

Ik wil iedereen een geweldig mooi oudjaar toewensen en een liefdevol, gezond en heel gelukkig 2013!!!

Voor mij en mijn gezin wil ik alleen een rustig jaar, maar dat wens ik elk jaar en het gebeurt nooit, we zien wel weer wat 2013 gaat brengen.

Mijn weblog is inmiddels in winterse sferen en het wachten is op de lente.

Dit kersthangertje heb ik nog even gemaakt tijdens een rustig moment en zodra het nieuwe jaar is begonnen, laat ik weer een foto zien van de huisjes, want ook daar is nog wat aan gedaan.

Nu ga ik weer even genieten van Guido Wijers, tot volgend jaar :-)

12 opmerkingen:

Annelies zei

Ik wens je een heel gelukkig 2013 toe !

Johanna Zweden zei


Alvast een heel fijn uiteinden en een heel goed begin voor 2013 en heel veel liefde geluk en gezondheid, en heel veel handwerk plezier

Liefs Joke en tot volgend jaar , Fijne avond

marcella zei

Een rustig jaar, dat wens ik ook ;)
2012 was ook niet bepaald ons beste jaar.

Morgen beginnen we weer met een schone kalender...een heerlijk vooruitzicht

Een fijne avond en een gezond en rustig 2013 gewenst

groetjes, Marcella

Jossie zei

Gezellige jaarwisseling en een goed en gezond 2013!
Een rustig jaar zou ik ook wel weer eens willen, maar dat zit er hier ook nooit in. Zou het aan onze leeftijd liggen?

Lida zei

Jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond, gezellig, rustig en creatief 2013 gewenst,
groetjes,
Lida

Anoniem zei

ik ben een stille lezer en woon in luxemburg, maar ik geniet iedere keer weer van je blog en leef met je mee. wens jou en je familie een gezellige jaarwisseling en een gezond en kreatief 2013. geniet van de mooie dingen die het leven met zich brengen. groetjes Carla Meysembourg

Guusje, zei

Wat een mooie hanger. Ook wil ik jullie een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2013 toewensen.

Supergoof zei

Heel veel GELUK in 2013 voor JOU en al je Lieve Schatten!!
:o)

Bears with a HEART zei

Ines, wat is je blog weer mooi.

Ik stuur je bij deze de beste wensen voor dit jaar met veel liefs om je heen.

Hermie zei

Hoi Ines,
ik wens jullie alle goeds voor 2013 en een beetje minder hobbels op je pad, dat zou wel fijn zijn. Dikke knuffel.

Balsemien zei

Lieve Ines, ik wens jou en je familie een heel goed en gezond jaar met veel rustige momenten!

Anoniem zei

gelukkig nieuwjaar!