dinsdag 6 november 2012

Dylan was heel blij met zijn pop en hij is druk bezig een naam te verzinnen.
We hadden het ineens druk gisteren, eerst kwam er een van 17 aanwaaien, of hij 2 nachten mocht logeren en even later belde de jongste DD of het spookje een nachtje mocht blijven, want zij en haar partner wilde naar een lezing, het was druk in onze slaapkamer, er lag aan weerszijden van ons bed een kind. En onze Saar vond het allemaal heel ongezellig alleen in de woonkamer en mevrouw kwam via mijn lijf naar boven klimmen om uiteindelijk op mijn heup in slaap te vallen, lekker dier ;-)
Vanmorgen was het weer even wennen om zo vroeg een ontbijt klaar te maken, gelukkig kwam de jongste bijtijds hier naar toe en nu is het hele spul weer naar school.
Vanmiddag komt Aaron weer logeren want die wil samen met opa Ajax kijken, want als ras Feyenoorder hoopt hij dat Ajax verliest :-)

6 opmerkingen:

Lida zei

Dacht ik wel ,die Dylan boft met zijn Oma! Ben heel benieuwd hoe hij gaat heten!
Lekker nachtje dus, maar vast heel gezellig!
Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

KAn me voorstellen dat hij er blij mee was, want hij is schitterend
Even rustig aan met je schouder lieverd, wou dat we samen even een bakkie konden drinken
Fijne dag liefs Joke

Annelies zei

Lieve foto. Gezellige drukte hoor ik al.

Hermie zei

Je kunt zien dat hij blij is met zijn vriendje. Het is weer eendrukte bij jullie,maar wel gezellig dat ze zo graag logeren,

Inge zei

Gaaf!!! Wat een lekker joch met die coole pop!

KijkDaarIs zei

de zoete inval is het bij jullie...en wat heerlijk dat dat allemaal kan!!!!
geniet er maar lekker van...