donderdag 20 september 2012

Was ik toch helemaal vergeten om de lapjes die ik bij haar gewonnen heb op mijn blog te zetten, nogmaals bedankt Jeannet, ze vinden wel een warm plekje bij mij.
Gisteren was het hier Jaarmarkt en zoals gewoonlijk, ondanks de regen was het weer ontzettend druk. Er staan de derde woensdag in september kilometers kramen, met vanalles en nog wat, het is de grootste markt van Nederland en als je nog een behoorlijke conditie heb, enorm leuk om er te struinen, ik heb het jammer genoeg de laatste jaren opgegeven, ik red het niet meer. 's Avonds zou er een lichtshow zijn, maar die moest door het onweer afgelast worden, de rest ging wel door. Je weet trouwens niet wat je ziet, 's morgens rond 9 uur komen er vanaf het bus en treinstation bus- en treinladingen mensen aan, zelfs vanuit België en Duitsland, je kan er dan ook over de hoofden lopen, mar het is er oergezellig.
Vanmorgen deed ik de gordijnen open en zag toen dit mooie plaatje en het echt was het nog mooier.

4 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ohhh, ik zie de foto en ik denk...wat heeft Ines daar een mooie lapjes liggen......hahaha

Dorine zei

Mooie lapkes heb je gewonnen lekker even over aaien hihih

Lida zei

Lieve lapjes en jammer dat je niet naar de markt kon, lijkt mij een hele belevenis! Groetjes
Lida

Hermie zei

leuke lapjes heb je gewonnen en jammer dat jer niet even kon struinen