donderdag 12 juli 2012

We zijn weer thuis en wat hebben we genoten, vooral de twee meiden.
Ik ben alleen naar de show van Ravelein geweest en wat was dat spectaculair, het spookje zat stevig tegen opa aangedrukt en haar vriendinnetje zei de hele tijd heel nuchter, het is maar spel Jara, maar het spookje heeft een fantasie om U tegen te zeggen, dus die vindt dat allemaal erg spannend.

Vuurspuwende draken, maar gelukkig werden ze verslagen en is Ravelein weer gered.

Ik heb verder niet zoveel gedaan, mijn doosje met vingerhoedjes en huisjes stond op tafel, maar ik was er gewoon te moe voor, ben zelfs 's middags naar bed geweest en heb geslapen als een blok.
Hier staan twee meisjes te "huilen" want die wilde nog lang niet weg, maar ja, aan alle leuke dingen komt een eind, ook aan de Efteling

3 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Heerlijk!! Dat was echt genieten!

Lida zei

Wat een geweldig leuke tijd hebben jullie gehad en dat sprookje moet wel veel indruk op haar hebben gemaakt! Groetjes
Lida

Balsemien zei

Dat ziet er heel sprookjesachtig uit, bij het eerste plaatje dacht ik nog: "welke plaats is dit?" Hahaha, nou kan me voorstellen dat het spannend was voor jullie lieve spookje!