zondag 24 juni 2012

Hier ben ik zo blij mee, was er al ik weet niet hoelang naar op zoek, en van de week kreeg ik een mailtje dat ik het kon overnemen, ik ben natuurlijk gelijk aan een diamantje begonnen, maar de kleur is te flets en ik vind dat een diamant moet stralen.
De ster kwam uit het bovenste gespaarde licht blauwtjes en onder liggen de roze/rode, daar kan ik er nog een stel van bij sparen, of ik spaar voor een  hele nieuwe serie, ik zie wel, voorlopig mag ik er nog niet aan beginnen, eerst moeten de huisjes klaar zijn.

12 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Oh jij ook al?? Mooie stoffen hoor!!

katrien zei

Succes met je nieuwe project,heb het boek ook al jaren liggen.

Dorine zei

Oh die diamenten zijn prachtig.
Maar je hebt gelijk ,ik zou ook wat spreknder kleuren gebruiken.
Fijn zondag!

Noa zei

ik vind de kleuren helemaal goed hoor is een keer wat anders,ik heb alleen de cd
succes er mee

Marie-Anne-José zei

Mooi boek, heb het ook al klaar liggen, maar ben nog nooit gestart. Vond ook de juiste kleur nog niet en heb al teveel projecten liggen, maar mooi is hij wel. Ben echt benieuwd welke kleuren je uiteindelijk gaat kiezen.
Mooie Zondag en groetjes van Marianne

Klaske zei

Het blokje is inderdaad wat flets, maar als je het met de roze stofjes combineert dan word het volgens mij een prachtig project...
Want als ik die mooie lapjes zo bij elkaar zie liggen...
Fijne zondag

Corrieneeltje zei

Dat ziet er schitterend uit Ines, gewoon zo laten volgens mij, wat zal dat een schitterende quilt worden met deze stofjes. Enige foto van Spookje en het popje!

Supergoof zei

*J*I*P*P*I*E*!!!!!
Veel plezier!
;o)

Hermie zei

Prachtige quilt is dat, ik heb van iemand gezien dat hij alleen met verschillende kleuren blauw en wit werd gemaakt. Ik vind het blokje helemaal niet flets,er komen vanzelf andere kleuren bij die het ophalen.

Sabine.v zei

Vind je blokje ok hoor en afgewisseld met de roze stofjes moet het een mooi geheel worden. De tussenstroken zullen het wel AF maken.
De kleurkeuze is bij mij ook de reden waarom ik er nog niet mee gestart ben. Ben benieuwd naar het vervolg. Veel plezier!

Johanna Zweden zei

Psssssssssssssst kom al een beetje bij! jij ook! (grinnik)
Dat ziet er wel mooi uit zo, mooie lapjes, dat zal zeker heel mooi worden'
Fijne maandag groetjes Joke

Balsemien zei

Mooi, die blauwtjes en jij durft een prachtig project te gaan starten!