woensdag 18 januari 2012

Vorige week maakte dit spookje deze schitterende tekenening.

En ik vind, als trotse oma natuurlijk, dat ze talent heeft.
Gisteren heb ik een zalige Kip masala gemaakt met boerenkool, het was genoeg voor een weeshuis, dus de overkant en de buuf hebben meegegeten en ze vonden het net als ik voor herhaling vatbaar.


En na het eten lag dit spookje heerlijk bij oma en opa op de bank, na het nemen van een warm bad, want bij oma eten en niet in bad, dat kan natuurlijk niet.


4 opmerkingen:

Hermie zei

Yes, ik kan eindelijk weer reageren op je blog. Echt een mooie tekening,je kunt het patroon mooi overnemen op patroonpapier en dan eroverheen naaien op een lapje van Lidy en dan een mooi kussentje voor haar maken er van. Ik vind het ook heel mooi getekend. Het eten ziet er heerlijk uit en spookje zo lekker in een grote badhandoek, helemaal super.

Lida zei

Inderdaad een heel mooie tekening en waarom zou ze geen talent hebben met zo'n creatieve Oma! Mmm ziet er heerlijk uit, hier worden ook de buren erbij gesleept al DP kookt, die kookt ook altijd voor weeshuizen! Fijne dag
Lida

Shirley zei

Ik zie een mooi quiltwerk in die tekening van het spookje, prachtig! Mmmm, kipmasala met boerenkool, nooit gehoord van die combinatie, maar zeker het proberen waard, dankje voor deze inspiratie.

Wieke van Keulen zei

Ik ben nog steeds in verwarring over dat ik op deze blog te maken heb met een oma, Ines. Als ik de foto rechts op je blog kijk, zie ik een jonge meid, die heel veel jonger is dan ik. Maar 't spookje boft maar met zo'n oma.