zondag 25 december 2011

Ik zit hier heerlijk rustig te genieten van het Ave Maria, DH en Aaron slapen nog en vanmiddag komt de rest pas.
Op het opmaken van de salade na, is alles klaar, het staat lekker buiten in de kou, want uiteraard is de koelkast te klein om alles in op te bergen.
We gaan genieten van een heerlijke Kerstdag, het is een koud buffet geworden, hoe makkelijk kan een mens het maken, geen gesloof in de keuken vandaag, alleen maar gezellig samen zijn.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en geniet er zoveel mogelijk van.



15 opmerkingen:

Plakhuis zei

Ines, geniet heerlijk van je kerstdagen met alle mensen om je heen die je lief zijn. Koud buffet is een slim idee! En zeker zo lekker.Fijne kerst!

Annelies zei

Ik wens je hele gezellige kerstdagen !

Johanna Zweden zei

Geniet van je dagen


Wij wensen je een hele fijne kerst toe, en een liefdevol, gelukkig, en gezond 2012 en veel creativiteit toe
Gr Joke

Anoniem zei

Ook jij fijne dagen geniet ervan.
Groeten
Marga/quilt

marcella zei

fijne dagen voor jou en je gezin, geniet met elkaar van de mooie dingen

Lida zei

Ik wens je heel fijne dagen en veel gezelligheid met al je geliefden, knuffel
Lida

Balsemien zei

Hoi Ines,
Hopelijk zit je nu lekker te genieten met je familie! Ook voor morgen veel plezier!

Hermie zei

Hoi Ines, als jij vandaag net zo hebt genoten als ik, heb je een hele leuke dag gehad.

katrien zei

Fijne Kerst.

Anoniem zei

Ik hoop dat jij en de hele familie ook fijne kerstdagen had/hebt en een super 2012!

Jossie zei

Eerste Kerstdag is alweer voorbij. Ik hoop dat je genoten hebt van deze speciale dag. Een gezellige voortzetting vandaag!

Debby zei

Jullie ook een fijne kerst!

Groetjes Debby

Noa zei

jij ook goede feestdagen gewenst

Hermie zei

en heb je vandaag ook alle restjes opgegeten?

Wieke van Keulen zei

Ook op 3e kerstdag is het nog genieten van het Avé Maria. Prachtige uitvoering. Dank voor het delen.