woensdag 29 juni 2011

Ze ziet er zo aandoenlijk uit,  ze slist behoorlijk en de tandarts kan haar niet bijbenen zo snel is ze aan het wisselen.
Het opvullen kan beginnen vandaag, al zijn ledematen zitten eraan, tot zijn oren aan toe, ik ben inmiddels in het roze aan het breien, maar denk dat ik hem net niet af krijg voor de vakantie, hij zal wel meegaan en dan maak ik hem daar af. De tweede keer gaat veel makkelijker met breien, hij zit nu in mijn hoofd en handen, dus het zal wel sneller gaan de nr. 1
Nu weer snel mijn bed in en hopelijk slaap ik nog een paar uurtjes.

7 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

A jee, sterkte dame met het wisselen.
Mooi je aap,
Ben je al aan het pakken!
Groetjes Joke en een fijne dag

josé zei

Mooi Ines ik ben heel trots op jou. Zover ben ik nog niet gekomen.

Zeker de aandacht verslapt dat het niet lukte bij mij.

Fijne vakantie met heel veel mooi weer.

Liefs José

josé zei

Ah Jee het wisselen, vond ik nooit een leuke tijd voor de kinderen.

wilma zei

Leuke beestjes ben je aan het maken... ja wisselen... onze oudste is zo trots!! Hij mist er 1....

Anoniem zei

Wat is Jara trosts, net als Marit, die heeft er nu ook een boventand uit en dat moest ik schrijven van haar.
doei, liefs Hermie

Lida zei

Dat is toch geen tijd om achter je PC te kruipen!! Geen wonder dat jij zoveel afmaakt, slaap je nog wel eens? Maar ze ziet er prachtig uit met haar wisselmondje! Je blauwe is trouwens heel goed geslaagd en neem die roze maar mee en rust ook een beetje uit, lees een boek en laat de handen tot rust komen, werkt fantastisch! Groetjes en veel plezier,
Lida

Balsemien zei

Oei wat een schrik Ines van die planken die naar beneden komen zetten! Wat een aandoenlijk snoetje zo aan het wisselen. En natuurlijk een heel fijne vakantie in Drenthe ;-)) Waar zit je zo ongeveer?