donderdag 17 maart 2011

nr. 49 Honeycomb
Het gaat nog steeds lekker en dat ondanks de drukte.
Nu is de oudste DD ziek en halen wij de jongste kleinzoon uit school, die komt nl. een half uur eerder uit dan de rest en nu maar hopen dat ze ons niet aangestoken heeft, want wij gaan een hele gezellige zaterdag tegemoet en als ik dat af moet zeggen :-(
DD was gisteren weer voor controle bij de pufkundige en zij longen waren toch weer iets achteruit gegaan, gelukkig nog niet zo erg dat hij zich bij de longarts moest melden, maar hij zit er wel tegenaan, volgens haar had ook de strenge winter en het gebrek aan beweging ermee te maken, over 4 maanden moet hij weer terugkomen en dan moet het beter zijn, duimen maar.
Zo komt mijn hulp weer, krijg ik een lekker schoon huis, waar ik zelf lekker niets aan hoef te doen, dat laatste is niet helemaal waar, want ik zou er alles voor geven om weer een gezond lijf te hebben, maar dat zit er jammer genoeg niet meer ion, maar als ik zo blijf heb ik er vrede mee.

3 opmerkingen:

Annelies zei

Een mooi blok Ines. Gezellige dag.

Berna zei

Beterschap met de zieken. En wat weer een mooi blokje.

Anoniem zei

wat ga je toch lekker snel met je blokjes.Ik mag ze over een paat daagjes in het echt zien.
Niet ziek worden hoor, ik zou het nog erger vinden voor Marit, dan voor mezelf.
Doei, liefs Hermie