zondag 13 februari 2011

Gisteren naar Vijfhuizen geweest en genoten van wat het allemaal te bieden had en vooral de quilts van haar bewondert, wat zijn ze mooi in het echt. Ook de andere quilts die er hingen zaten mooie tussen, alleen de artquilts kunnen mij niet bekoren, maar dat heeft met mijn smaak te maken, die is gewoon, gewoon ;-)
Ik heb niet zo gek veel gekocht, de kleine stofpakketjes waren een aanbieding, de stiften had ik nodig, want de mijne waren allemaal leeg, alleen de rode stofjes heb ik gekocht voor de heb en daar zullen nog wel meer rode bijkomen.
Deze dame moest het ook nog goedkeuren, want vrouwtje was de hele dag weggeweest en dan moet ze wel weten waarom.

Nog snel een cupcakeje gemaakt voor de oudste kleinzoon, hij vond ze geweldig en heeft zelf de kleur uitgekozen en kwam hem ook nog ophalen met het spookje gisteravond, die had weer heel wat te vertellen, want ze hadden een bed voor haar gekocht bij Ikea en op de vraag wat voor een, keek ze me aan "nou gewoon, een grote mensenbed en met een la voor een logé" apetrots was ze, dat wordt weer een nieuwe quilt.

11 opmerkingen:

katrien zei

Mooie aankopen heb je gedaan.

Anoniem zei

o heerlijk,wat heb jij je vermaakt gisteren. Leuke stofjes heb je weer gekocht,heerlijk weer aaien natuurlijk.
Ik zal "haar"quilts straks even gaan bewonderen,want ik heb nog niet gekeken wie er onder de knop zat.
wat leuk dat je kleinzoon ook graag een "gebakje"wil en die kleindochter spant helemaal de kroon,zal me niet verbazen als ze de la ook nog dicht wil doen als de logee er in slaapt, hahahaha.
liefs Hermie

Annelies zei

Wat heb je een leuke dingen gekocht en alweer zo'n grappige cupcake !

Johanna Zweden zei

Wat heerlijk dat je zo een fijne dag hebt gehad en wat een mooie aankopen.
He ben jij naar Ikea geweest!!!!
Leuk gebakje, nu heb net mijn koffie naaste me staan, dus ik begin er maar aan!1
Fijne zondag groetjes Joke

Klaske zei

Wat een leuke aankopen, Ines!!

Lida zei

Het was leuk je weer te zien, mooie stofjes heb je gekozen, wat stof betreft heb ik mij ingehouden deze keer, eerst wat afhebben!! Groetjes
Lida

Jossie zei

Leuke stofjes Ines. Die rozenpakketjes lijken me zo leuk, die had ik ook niet laten liggen. Jammer dat Vijfhuizen zo'n eind hier vandaan is.
Hmm lekker gebakje weer!

Maria zei

Lovely Hearts quilt. I am sure your GD will love it.
Enjoyed meeting your family and seeing all your work.

Berna zei

Idd we hebben bijna dezelfde lapjes gekocht! Goeie smaak Ines!

Anoniem zei

mooie lapjes gescoord! Ik vond de quilts ook prachtig, vooral de wat traditionelere. Ben zelfs nog aangeschoven bij de lezing van Mariet Soethout, ook dat was erg leerzaam (en lekker met mijn boterhammetje en koffie ;)

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Heleen zei

mooie buit hoor!