zaterdag 13 november 2010

Ik kon het niet laten, maar heb toch alvast een begin gemaakt van een tweede lap van Marie Suarez, want wat zijn haar ontwerpen toch mooi, met deze lap heb ik al bijna net zoveel achteruit geborduurd als vooruit, want het tellen viel niet mee, deze lap moet je voornamelijk met een draad over een draad borduren, dus voor hij af is.........
Zo moet hij worden, het is een kantkloslapje en je borduurt allemaal randjes van kant en het gereedschap, ik viel als een blok voor dit patroon.
Vandaag ga ik me weer op wat quilterigs storten, want er ligt genoeg op mij te wachten en het weer is er goed voor.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ines, wat ben je lekker aan het handwerken, wat is deze ook mooi, schittenrend en als je maar bezig bent,maakt niet uit waarmee.
liefs Hermie

Annelies zei

Wat is dit ook weer een mooie. Heel veel plezier ermee.

Wilma Kuin zei

Deze is ook weer schitterend!! Wat ben je lekker bezig met naald en draad!!

katrien zei

Dit gaat ook weer heel mooi worden,veel borduurplezier.

Berna zei

WOW Ines wat een mooie lap moet dat worden. Daar zullen vele uurtjes in gaan zitten. Je hoeft je dus niet te vervelen.

lut zei

Weer een heel leuk borduurwerk!

Lida zei

Wat een schitterende lap en ik ben ook een held in achteruit borduren, volgens mij hoort het er gewoon bij!!LOL! Gezellig quilten, groetjes
Lida

Jessie zei

Wat een mooi patroon daar zou ik ook wel wat voor aan de kant schuiven. Sommige dingen hebben gewoon voorrang !