donderdag 2 september 2010

Dit is het mistery blok van  ik gebruik alleen blauw is weer eens wat anders, ik heb alweer een nieuw patroon klaar liggen van haar Ria en kan daar dus nog even mee door, maar nu moeten er toch eerst wat andere blokjes gedaan worden.
Straks weer even mijn moeder halen, boodschappen doen met haar en dan zien we wel wat we met de rest van de dag doen.
Gisteren ook nog een bruidsmand afgemaakt voor de oudste kleindochter, er komen allerlei kadootjes in voor haar vrijgezellenavond  en mijn oudste DD vond zo'n mand een leuk idee, of ik hem dan maar even wilde maken, hij is ontzettend leuk geworden, maar ik kan hem nog niet laten zien, want je weet maar nooit of er iemand op mijn blog zit te neuzen.

11 opmerkingen:

Unknown zei

Heel mooi geworden je mystery blok!

Groetjes van Ria

Heleen zei

Weer een keurig blok Ines!

Berna zei

Mooi blokje en ben benieuwd naar de mand. Wanneer trouwt je dochter? Of heb ik dat gemist?

Guusje, zei

Wat een mooi blok en wat een ontzettend leuk idee een bruidsmand. Daar zal je kleindochter blij verrast mee zijn.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooi mystery-blok, leuk, dat blauw. Wat leuk, een bruidsmand, ik vermoed dat het net zoiets is, als zo'n kraammand, maar dan anders?
Groetjes, Cisca

Melody zei

Hi Ines
This is a lovely block. Blue and white is always beautiful.

Mia zei

Ben benieuwd , maar dat zit wel goed LOL, blokje is hartstikke mooi,
Gefeliciteerd met je DB je weet wel .
lieve groetjes Mia

Yvonne aka sommeke zei

Keurig en mooi blok!
Benieuwd naar de mand hoor ....

katrien zei

Ben benieuwd naar het vervolg.

willeke zei

Heel mooi blok Ines, ben benieuwd naar je mand, die is vat ook prachtig. Gefeliciteerd alvast.
groetjes, willeke

Balsemien zei

Leuk zeg zo'n bruidsmand. Begrijp ik hieruit dat je kleindochter gaat trouwen? Wat bijzonder om dat van je kleinkind mee te maken!