zondag 22 augustus 2010

Het eerste huis is klaar en ondanks dat hij hier en daar een tikkie scheef is, laat ik gewoon zitten, want oude gebouwen zijn nu eenmaal een tikkie scheef en dat mag ;-))
Ik ga nu eerst een LIB, een Gift of grace  en een kerstblokje afmaken en daarna mag ik pas weer aan het volgende huis beginnen, want ik ken mezelf.
Gisteren was het erg gezellig, we hebben de hele dag buiten kunnen zitten, alhoewel het bij tijden erg warm was en benauwt, maar de kinderen hebben het vreselijk naar hun zin gehad en daar gaat het bij een kinderverjaardag toch om.
Larissa (de jarige job) en Sylvana vonden hun tassen geweldig en ze gaan morgen mee naar school, want ze vonden ze leuker dan hun normale tassen, oma weer blij natuurlijk.
Het tasje van het spookje is ook af en zij was er ook geweldig blij mee.

8 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Hartstikke mooi geworden Ines, en je hebt gelijk, oude huizen zijn een beetje scheef, en dan valt het bij die van jou nogal mee vind ik.

groetjes, jeanent

gerda zei

prachtig je huis!! en natuurlijk zijn ze blij met zulke tassen..ze stelen de show op school!!
fijne dag

Jossie zei

Leuke tasjes zijn het geworden. Veel vrolijker toch dan hun gewone schooltassen. Je huisje is een echte cottage geworden. Dat mag best hier en daar wat scheef.

Unknown zei

Mooi huisje!

Groetjes, Ria

neeftje zei

wat een mooi huis!!!! en je tassen zijn super! groetjes

Guusje, zei

Wat is je huis prachtig geworden en wat zijn de tassen toch leuk geworden. Leuk dat ze ze meenemen naar school.

Jantine zei

Wat een prachtig huisje... grrr. te veel verleidingen op alle blogs ;-). Ik vind deze huisjes zoooo mooi...

Balsemien zei

Geweldig zo'n mooi huis! En de tasjes vind ik super. Wat een superoma ben je toch ;-))