donderdag 7 januari 2010


Weer een blokje af van de Sweet, in het echt ziet hij er mooier uit, maar ik krijg hem niet goed op de foto, heb niet zulke vaste handen.
Nu hoef ik alleen nog 8 log cabins en dan ben ik weer bij, ook moet ik nog 8 sterren maken voor de antieke, maar ik ben nog steeds een beetje stermoe, ik zal me daar toch eens overheen moeten zetten, al doe ik er elke week maar 1 of 2.

Lekker ding, vinden jullie ook niet, het is de oudste van het stel en we zijn stapelgek op hem, zal ook wel komen door zijn adhd gedrag, hij is een echte turbotiener van 14, maar kan nog lekker knuffelen met zijn oma.
 
Hier zit hij gezellig met zijn nichtje, die twee zijn stapelgek op elkaar, 4 handen op 1 buik en ze hebben dezelfde ontdeugende uitstraling.

14 opmerkingen:

katrien zei

Leuk blokje.

Annelies zei

Weer een mooi blok erbij hoor !

Mia zei

Hey

Ik nog 1 logcabine en net als de ster van jou moet ik nog de helft was al klaar met de logcabine toen ik zag dat ik het niet goed gedaan had dus uithalen die hap hahaha, we hebben alletwee lieve kleinkinders vindt ze allemaal even lief, met een speciaal boontje voor mijn oudste neefje.
Wanneer kom je ??????? sleep DH aan zijn telefoon oor naar hier hahahaha zal best lang duren met deze gladheid.

Lieve groetjes Mia

quilting Jeannet zei

Mooi geworden Inez.

groetjes, Jeannet

Berna zei

Mooi blokje en een lekker ding.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Je blok is mooi geworden. En een hele leuke knul!
Groetjes, Cisca

Dorine zei

Ik heb mijn blokje ook klaar zal morgen even een foto plaatsen
Hij was makkelijk deze maand.
Ik moet nog steeds de eerste maken.
Maar ik vind applicatie niet zo leuk. dus ik wacht nog even misschien maak ik wel gezoon een heel ander blok. even wachten wat leintje nog meer voor ons in petto heeft.
groetjes Dorine

Yvonne aka sommeke zei

Toch weer een leuk blok er bij Ines!
Schattig, die 2 op de laatste foto!

Anoniem zei

mooi blok, knap

lekker ding !! maar of hij dat van al die oma's wil horen.
Het lijken wel broer en zus !!

MM

Guusje, zei

Wat een mooi blok er weer bij en wat een leuke foto van de 2.

Erna zei

Prachtig blok. Fijn weekend vanuit het koude Brabant gewenst.

Lida zei

Mooi blok en gewoon kalm door blijven gaan, niks overhaasten, komt heus wel goed!!
Wat zijn ze enig die twee, schattig grote neef met nichtje! Fijn weekend, groetjes, Lida

Inge Slaats zei

Mooi blok, hoor Ines!
En ja, een heel lekker ding! Leuke foto ook van die 2 samen. Het blijft genieten hè, van die kinderen, welke leeftijd ze ook hebben.
Fijne dag!

Groetjes,
Inge

leintje zei

Je hebt hard gewerkt hoor meisje! Volgens mij kom je weer helemaal lekker in je velletje. Wat een lekker jong, je kleinzoon. Rijk bezit hoor!
Groetjes Leintje