maandag 30 december 2013

De kleuren kloppen voor geen meter, in het echt zijn ze mooi licht en donkerblauw, stralend wit en beige.
De hartjes moeten nog geappliqueerd worden, maar het zag er zo leuk uit dat ik ze er toch maar bij heb gezet. Het opmeten van de grote witte lappen stof blijft voor mij altijd een heel gedoe, ik meet nooit helemaal precies, kan het ook niet op de grond leggen, want dat willen mijn knieën niet en op de grote tafel is het een gepuzzel van jewelste, helemaal met die ogen van mij, maar het is redelijk gelukt.
Verder is het hier ontzettend druk met mijn mam, ze is vreselijk angstig aan het worden en belt om de haverklap dat we moeten komen, ook de kinderen worden bij nacht en ontij gebeld, de dokter komt ook regelmatig langs, maar er is voorlopig niets aan te doen en we moeten wachten op de psychiater, hopelijk mag ze dan naar een verzorgingshuis, want dit kan zo niet langer, en al helemaal niet voor haar, zo is oud worden niet leuk meer, we maken ons dan ook allemaal zorgen om haar.

8 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Sterkte voor 2014 !

Hermie zei

Dat is niet zo leuk Ines,het is te hopen dat er snel een oplossing komt

Lida zei

Je dansende dametjes zijn echt onweerstaanbaar, zo leuk in deze kleurtjes! Sterkte met je moeder, ja soms is zorg zwaar, maar voor haar is het allemaal nog moeilijker!
Knuffel
Lida

KijkDaarIs zei

Wat zien je dansende dames er leuk uit!!!!!
En de zorgen voor je moeder is moeilijk..je wilt zo graag van alles doen...maar dat gaat niet altijd....
Ik wens jullie een heel goed 2014!!

Guusje, zei

Mooie dansende meisjes en sterkte met je mam ik hoop dat er snel een goede oplossing voor haar en jullie komt.

Sylvia zei

De dansende dames worden leuk!
Sterkte met je moeder en ik weet er alles van.
Tip; een beetje druk uitoefenen op huisarts of geriater en zeggen dat het zo niet langer kan. Het wachten op een plek ergens kan daarna ook nog weer lang duren, afhankelijk van jullie voorkeur voor bepaalde tehuizen.
Het is niet makkelijk allemaal, maar ondanks dat toch de beste wensen voor het komende jaar.
Groetjes Sylvia.

Jossie zei

Leuk, die dansende dames.
Het bericht over je moeder is niet zo leuk. Ik hoop dat er snel een plekje in een verzorgingshuis wordt gevonden.
Gezellige jaarwisseling en een goed en creatief 2014! Ik hoop in het nieuwe jaar weer eens wat vaker te posten.

A3jana zei

wat naar dat je moeder zo angstig is. Wij hebben het ook meegemaakt met mijn schoonmoeder, zij belde ook midden in de nacht, ook naar de kleinkinderen! Dat is voor iedereen heel belastend en we hebben dan ook de huisarts enz. ingeschakeld en toen was het nog wel even wachten, maar er was al spoedig plaats in een tehuis. Ik hoop voor haar en jullie dat er gauw oplossing komt.
Ines, sterkte en liefs, Adrie