vrijdag 30 augustus 2013

Weer een rij diamanten eraan gezet, het werkt wel prettig met het aftellen, want er komen nu steeds minder diamanten aan.
Vandaag ga ik tulpjes maken voor de LE, ik heb wat gefröbeld en het gaat een glad tulpje worden, anders werd het zo'n gepriegel en zelfs met de stokjes was het niet makkelijk, binnenkort laat ik wel wat zien.

Het ene kleinkind ging naar huis en het andere nam zijn plaats in en zij is een enorm creatief meisje, zal ze wel van oma hebben ;-)

Deze taart heeft ze samen met een vriendin gemaakt en ik vind dat voor twee 12jarige enorm knap, dus er is al een bestelling geplaatst voor mijn verjaardag.

5 opmerkingen:

Hermie zei

Heerlijk dat je nu af kunt tellen met de diamonds en de taart lijkt me erg lekker

Sylvia zei

Allebei heel erg mooi, vooral de taart vind ik erg knap gedaan. Gr. Sylvia.

Sylvia zei

Allebei heel erg mooi, vooral de taart vind ik erg knap gedaan. Gr. Sylvia.

Lida zei

Prachtige taart en wat wordt je Jane Austen mooi! Wou dat ik daar ook al aan toe was, maar eerst afmaken en niet met nieuwe projecten beginnen tot alles weer een beetje op de rit is! Geniet van een heerlijk weekend, groetjes
Lida

Balsemien zei

He die diamanten die ken ik! Leuk werk hè?