vrijdag 9 augustus 2013

Het is alweer een poos geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst, maar het was hier dan ook erg druk en nu komt er weer wat rust in huis en tijd.

Mijn moeder moest onverwachts naar het ziekenhuis, want ze had volgens haar zeggen hartklachten, gelukkig was dat niet zo en mocht ze dezelfde dag weer naar huis, ze was de laatste tijd weer erg depressief  en de pilletjes hielpen haar niet zo goed meer, nu mag ze weer een iets hogere doses en hopen wij dat het haar zal helpen.
Verder hebben we vaak de kleinkinderen te logeren gehad, wat natuurlijk heerlijk is, vooral die van 18 is normaal al wekelijks hier, maar nu 2, 3 keer in de week, het blijft genieten.

Als jullie deze EL goed bekijken, zie je dat sommige stukjes niet helemaal gelijk zijn en daardoor kon ik de rondjes ook niet mooi erop krijgen, dus wat heb ik gisteren gedaan?

Alles opnieuw getekend en geknipt, heel goed opgelet, had ik bij de eerste al moeten doen en nu ziet het er zelfs geknipt al gelijkmatiger uit.
Ook heb ik nieuwe stofjes gekozen, ik zou er sterren van gaan maken, maar heb nu besloten om ze voor de LE te gebruiken, ik heb er daar meer dan genoeg van en het lijkt me wel wat om hem op ons bed te leggen als huwelijksquilt, tenslotte zijn we over 4 jaar 50 jaar getrouwd en dan mag er wel eens een mooie quilt voor komen.

Ga weer lekker verder en zo ook nog even met het jongste kind naar Zoeterwoude-Rijndijk, ze wil even bij de Action en de Xenos kijken en daar ben ik ook altijd voor te porren.

2 opmerkingen:

christine zei

hoi gelijk heb je dat er straks een mooie quilt op bed moet komen en ja dan heb je gelukkig tijd genoeg om dit moois temaken.

christine

Hermie zei

mooie kleurtjes heb je nu gekozen,alhoewel ik de andere in het echt ook mooi vond.
Ik heb de eerste quilt op ons bed gemaakt toen we 30 jaar getrouwd waren en dat is inmiddels 13 jaar geleden.