woensdag 20 maart 2013

Gisteren veel geknipt, overtrekken en weer geknipt, van dit stukje hierboven moet ik er 20 van maken voor de rand, en dan nog 4 hoeken en klaar is de Dahliatop, maar zover is het nog niet.

Gisteren weer opnieuw geïndiceerd en gelukkig groen licht gekregen, ik heb weer voor 3 jaar hulp in de huishouding pfffffffff, ik was het vergeten opnieuw aan te vragen en heb nu al 4 weken geen hulp, mijn lijf is dan ook ernstig aan het protesteren, maar nu gaat het weer rust krijgen.

Straks met mams naar de oorarts, daarna boodschappen met haar doen, dan kan ik nog even quilten, want de pedicure staat ook nog op het programma, morgen gelukkig een rustige dag.

5 opmerkingen:

Lida zei

Oh wat naar is dat toch, maar wel fijn dat je weer hulp krijgt en dan kan jij weer lekker verder met je steekjes, wat een geweldige rand gaat dit worden! Groetjes
Lida

Hermie zei

Super, wat ziet het er mooi uit. Fijn hoor dat je weer hulp krijgt en doe je mams de groeten

josé zei

Succes met alles, en heerlijk weer hulp.Zou ik ook wel willen.

Liefs José

Johanna Zweden zei

Fijn dat je weer hulp krijgt
veel plezier bij je mams vandaag doe haar de groetjes
Je quilt zal schitterend worden
Fijne dag groetjes Joke

Unknown zei

Wat jammer maar fijn dat je hulp krijgt veel sucses met de quiltrand

Gr Nellie