maandag 15 november 2010

Ik zie zo nu en dan schaartjes voorbij komen, nu ben ik er zelf ook dol op en de mijne mochten daarom niet ontbreken, met natuurlijk links bovenaan het schaartje van ons aller spookje. Ik gebruik de zwarte het meest, die is lekker scherp en knipt geweldig, alhoewel ik de chinese schaartjes ook regelmatig in mijn handen heb, erg snel groeit mijn verzameling niet, maar dat geeft niet, ik ben hier al blij mee.
Ze liggen te pronken op een projectje, maar dat kan ik jullie nog niet laten zien.

6 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ohh, wat leuk Ines, allemaal in de ban van de schaar! nieuwe rage, nee hoor, ik denk dat als wij quiltsters allemaal onze scharen en schaartjes her en der tevoorschijn toveren we allemaal een kleine verzamelijng hebben, maar die mooie zijn wel erg leuk om te "hebben"toch...?

Groetjes, Jeannet

Carla zei

O wat mooi zijn je schaartjes ,,
Hebben ze al een mooi mapje
Misschien een leuk idee
Groetjes Carla

Wilma Kuin zei

Wat een mooie schaartjes!! Ik rol van het ene schaartje in het andere schaartjeslog...
Leuk!!

katrien zei

Leuke verzameling heb je al.

gerda zei

leuk he al die schaartjes..die met de vogel is ook een beautie!!!..ik heb er ook al een aantal..en ik heb ze in een tulpenvaas staan...(je weet wel zo'n vaas met allerlei tuutjes eraan....)

Heleen zei

Leuke schaartjes! Wat heb je als quiltster toch mooie dingen te verzamelen he!