donderdag 24 december 2009


Een vroijke kerstgroet vanuit een spierwit Alphen aan den Rijn.

12 opmerkingen:

wilma zei

Hele fijne kerstdagen!!

Berna zei

Wat heb je je blog leuk opgepimpt! Ik b zo bang alles kwijt te raken als ik ga scrappen.
Voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen!!

katrien zei

Fijne Kerstdagen.

quilting Jeannet zei

Inez, meisje fijn om je weer te zien op je mooie nieuwe blog!
Jij ook het allerbeste, maak er wat van, fijne dagen met je familie.

Hartelijke groetjes, Jeannet

Petra zei

Jij ook hele fijne kerstdagen en een goed, gezond en creatief nieuw jaar!

Blackbird zei

Lieve schat,
Natuurlijk wens ik jou en de jouwen onvergetelijke Kerstdagen en alle goeds voor een mooi 2010!
Hoop dat je weer een beetje bij komt en weer volop kunt gaan genieten van de normale dagelijkse dingen!
Liefs van Leintje

Annelies zei

Ik wens je hele gezellige Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2010 !

Balsemien zei

He Ines, leuk dat je nog even om een hoekje komt piepen. Ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen toe!

Corrieneeltje zei

Beetje laat Ines, maar niet minder gemeend: "Een heel mooi Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar met al je dierbaren.

Jossie zei

Eerste Kerstdag is al voorbij. Ik hoop dat je het gezelliog hebt gehad met het hele gezin. Fijne tweede Kerstdag!

Anoniem zei

Wat ziet het er hier en in je huis gezellig uit !!

Mooie collage.

Hele fijne dagen !!;-)

mm

Johanna Zweden zei

Hallo Ines, ook jij nog een fijne kerstdag, en alvast een heel gelukkig en gezond en liefdevol en vooral productief jaar toe gewenst.
Ben benieuwd wat je ons allemaal hebt te vertellen in het nieuwe jaar.
Geniet deze week even van de rust.
Liefs Joke en als ik volgend jaar in Alphen ben, dan kom ik een bakkie bij je halen.