zondag 15 november 2009


Gisteravond heeft ze hier voor het laatst in bad gezeten, nou ja....niet echt voor het laatst natuurlijk en is ze in pyama overgebracht naar het nieuwe huis, zij heeft heerlijk geslapen hoorde ik net, maar oma heeft de halve nacht wakker gelegen, want die miste de heerlijk slaap geluidjes die ze maakt.

Maar ik krijg nu wel weer tijd om hieraan te beginnen.

En gisteren werd ik helemaal blij toen ik 2 zachte enveloppen in de brievenbus vond, een van Webfabric met 10 FQ van de prachtige serie Moda Rouenneries en een van Leintje voor de Sweet memory quilt, mij vervelen doe ik dan ook niet, hopelijk kan ik vandaag weer een beginnetje maken, alles ligt klaar maar we moeten nog een paar kleine klusje doen aan de overkant, maar dan.................. :-D

23 opmerkingen:

Berna zei

Ooohh ben je ook bezweken voor de Generaal? Wat zijn ze mooi he? Ik heb ze ook besteld en overweeg de AQ van Guute ervan te gaan maken. Kan niet wachten tot de post komt.
Wat heerlijk dat je je huis weer voor jezelf hebt maar ik kan me voorstellen dat je dat kleine spookje mist. Gelukkig woont ze dichtbij.

katrien zei

Wat een mooie lapjes heb je binnengekregen.

Anoniem zei

Hallo Ines, wat zal het leeg zijn bij je! Maar wat zal je heerlijk aan het quilten zijn geslagen!!!
Wat een mooie lapjes, ben je al uitgeaaid!!!grinnik.
Je blok is prachtig.
Groetjes Joke.
Hier donker, grauw en regen, niets aan, quilt weer dus.
Als ik in Alphen ben moeten we eens gezellig koffie gaan drinken, want mijn nichtje woont daar.

Dorine zei

Hoi Ines even een vraagje.
Ik zie dat je patroondeeltjes voor de Sweet glimmen. Heb je er wat meegedaan.???
Ik moet ngo steeds beginnen , maar heb geen zin om alles op schuurpapier te plakken
Ik dacht ze van wat dikker karton te maken.
Heb je nog een tip??
Jij bent al lekker op weg zag ik ook op het blog.
groetjes Dorine

Yvonne aka sommeke zei

Zat Spookje met schuimbaardje te oefenen voor Sint in bad? LOL
Hmmmm .... mooie post had je!

Erna zei

In een woord PRACHTIG............

Inge Slaats zei

Wat een dot van een spookje in dat bad! Kan me voorstellen dat je haar nu al mist.
Mooie stoffen, mijn stoffen van Webfabrics zijn al bijna 3 weken onderweg, waar zitten/liggen ze?????

YokkoBears zei

Die 10 FQ zijn wel erg mooi.

Anoniem zei

A jaa wat kan je dat dan wee missen.
Maar ze is niet ver !!

Prachtige quilt zag ik hiervoor.
Daar zal hijvast van genieten.

En jij van je nieuwe spulletjes en meer tijd !!?;-))

MM

Annelies zei

Wat een prachtige stoffen zijn het !!

Jossie zei

Wat zal het stil worden in je huis, maar ook wel fijn dat je weer aan je handwerkjes toe komt. Prachtige stofjes heb je ontvangen.

Crea Annemieke zei

Dag Ines,

Nou het is je van harte gegund, weer wat rust bij jou....
Weer lekker handwerken op je eigen tijd.
Mag ik je nog een fijne dag toewensen met de vriendelijke groetjes van Annemieke

Blackbird zei

Rust in de tent, maar bij jullie wel altijd de vraag voor hoe lang. Hoop dat je nog wat energie hebt om te handwerken, want soms verlang je naar de tijd dat, maar als het zover is zit er zoveel moeheid in je lijf!
Prachtige stoffen heb je weer; ik stond dit keer sterk in m'n schoenen en ik kom voor mezelf toch nergens aan toe.
Groetjes, Leintje

Balsemien zei

Hoi Ines,
Prachtige stoffen die Rouenneries! Wat fijn Ines dat je je huis weer voor jezelf hebt. Gelukkig wonen ze vlakbij jou, dus zal het Spookje nog regelmatig bij Oma vertoeven!

christine zei

hoi Ines
had al een tijdje niet bij je gelezen . dat heb je soms maar net ging ik even zitten en het eerste wat ik dacht was ga eerst bij het SPOOKJE lezen nou ja moet toch niet gekker worden he?
je lappen zijn prachtig en heerlijk dat het nu wat rustige gaat worden bij jou thuis . oja heb je NI blokje al gevonden?

christine

Willeke zei

Ines, wat een prachtige lapjes, ik moet nog even wachten op het schip met geld ;-)
Ik vermoed dat het spookje nog wel vaak bij je langs zal komen, maar ij ziet altijd wel tijd denk ik om te handwerken. Doe maar rustig aan.
groetjes, Wilma T

Jantine zei

Wat heerlijk dat ze nog zo in de buurt is, je kunt haar makkelijk even gaan lenen als je echt niet kunt slapen ;-). Enne, geniet van je tijd!

leintje zei

Kom even kijken of je al een beetje bijkomt!
Doe rustig aan meis, en geniet een beetje van de rust, als dat lukt.

Liefs, Leintje

supergoof zei

Heerlijk zo'n snuitje van een schuimkabouterspookje!
;o)

Anoniem zei

Die houdt écht van badderen, zezit er nóg in !!;-)))

Fijn weekend allemaal(of lekker samen) !!

mm

Cindy at her Country Home zei

Eindelijk lieve Ines, kan ik je blog weer lekker bijlezen! En wat lees ik je hebt je o zo prachtige quilt af, WAT GAAAAAFFFFFF geworden. Ben er helemaal stil van, zo mooi en complimenten van mij Ines. Blijft van mij nog een droom zo'n groot project. Maar nog knapper vind ik dat je het ook zo door al je drukke werkzaamheden thuis dit hebt af kunnen maken. Je zal je lieve "spookje" inderdaad wel missen, ik herken mijn ouders in je verhaal. Ook zij hebben altijd de zorg over mijn dochter genomen toen ze nog klein was wanneer ik werkte etc., zo lief! En je stofjes... (lieve zucht) voor een nieuw project, wat een JUWEELTJES. Ben alweer reuzebenieuwd wat je ervan gaat maken. Voor nu lekker rust en vooral creatief plezier, liefs van Cin met een dikke zoen X

Hester zei

En is het geluk? DE rust t enemen om aan je plannen te beginnen? Prachtige stoffen, van French general, veel succes,

Leintje zei

Laat dat spookje nou niet helemaal verweken in bad!

Groet, Leintje