zaterdag 21 juni 2008



Vandaag weer druk in de weer geweest met de naaimachine, ik heb de band om
Aaron's bedquilt gemaakt en zo ga ik hem verder met de hand vastzetten, dan mag hij morgen mee en kan hij hem op zijn bed leggen, het is de laatst quilt voor het samengestelde gezin en ik ben met deze al een hele tijd bezig, alles op de hand gedaan en nu vinden ze het welletjes, maar ik eis hem wel telkens even terug, want nog niet alle blokken zijn gequilt en ik vind het zonde om de rest op de machine te doen, dus mag hij af en toe hier komen logeren :-)




Vanmiddag even samen naar het dorp geweest om de Matrushkapop te ruilen, een van de popjes sloot niet en dan zijn ze zo stuk en dat is zonde, ze deden er niet moeilijk over en de kleinkinderen zijn weer gelukkig als ze er hier mee willen spelen.


Gisteren de top van Aarons verjaardagsquiltje afgemaakt en maandag maak ik hem verder af, ik moet ook op zoek naar een mooie tak, want daar wil ik hem aanhangen, paste wel bij het quiltje, maar ook bij mijn binnenkort 13 jarige kleinzoon.


Geen opmerkingen: