zaterdag 28 juni 2008

Zonnige zaterdag

Vandaag lekker lang met mijn vriendin aan de telefoon gezeten en weer honderduit gekletst, heerlijk ouderwets.



Verder een top gemaakt van 4 harten, moet even gaan neuzen voor een leuke rand, want die stof had ik nog niet en dan kan hij gequilt en cadeau gedaan worden aan een heel lief mens die ontzettend veel voor ons doet.


Geen kleinkinderen gezien vandaag en zo'n dag is dan toch wel wat stilletjes, maar je doet wel veel meer, schiet ook aardig op met het eerste gebreide blok voor mijn plaid en dan weer een leuk motiefje uitzoeken voor het volgende blok, ik maak hem in 3 kleuren, denimblauw, lichtblauw en wit, past goed bij mijn inrichting.


Morgen misschien even naar brabant huizen kijken met de kinderen en daarna natuurlijk het voetballen, want daar moet door de mannen toch naar gekeken worden.


Geen opmerkingen: