vrijdag 12 juli 2013

Dat was schrikken, ik zag bij Joke Zweden allemaal reclame als je een reactie had neergezet en bij nakijken, zag ik ze ook bij mij, en als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan ongevraagde ads, het is al erg genoeg dat je er op facebook mee wordt geconfronteerd, maar op mijn eigen blog wil ik dat niet.
Vanalles gedaan om het ongedaan te maken en niets hielp, toen maar een drastische maatregel genomen en mijn computer helemaal leegtrekken, eerst natuurlijk een hoop veiliggesteld op mijn buitenboordmotor en toen alles eraf, daarna weer opgestart en het leek goed te gaan, tot ik naar weblog ging en helemaal niet op mijn, of een van jullie weblog kon komen, alles weer opnieuw eraf gehaald, maar dat hielp niet. Toen bedacht ik mij, dat ik warschijnlijk een aantal updates moest maken voor windows en ja hoor, nu is alles goed en kan ik weer overal komen en tot nu toe geen ads, pfffffffffffffff.

8 opmerkingen:

Ineke zei

Oei, dat is niet leuk, maar toch vind ik het knap dat je het hebt opgelost. Ik zou gelijk mijn kinderen erbij roepen *Ü*
Fijn weekend

Lida zei

Wat vervelend, zeker als je er niet om hebt gevraagd, maar je bent weer "schoon" zo te zien en het ziet er weer prima en gezellig uit! Fijn weekend,
Lida

Gonny zei

Helaas ken ik het gevoel/gebeuren....
Dagen van alles proberen, verwijderen, veiligheidsprogramma's extra maar.... Gelukkig wint in dit geval de aanhouder!!!!!

Hermie zei

Huh? Ik heb er gelukkig geen last van tot nu toe en ook bij jou en Joke niets gezien. Balen hoor, maar nu is het blog weer heel leuk om te zien, leuke nieuwe bloemetjes

Supergoof zei

Jeetje, wat een gedoe, maar,... wat klink je professioneel!!!!!!
En het ziet er hier ook erg gezellig uit zo in de bloemetjes.
Ik heb geen idee, of dat op mijn blog ook is al die reclames, waar stonden ze dan?

GRANNY'S HOUSE zei

Ze stonden onderaan, als je een reactie gaf, maar bij mij is het nu weg en bij jou stonden ze niet.
Ik heb het idee dat het door google+ kwam en die zit er nu niet meer op bij mij.

Groetjes
Ines

foekie's fashion zei

Ja vervelend he al die reklame. Fijn dat je het opgelost hebt.
Groetjes van JOke

Johanna Zweden zei

Ha gelukkig dat is opgelost wat ik hem me suf zitten zoeken, maar zag niets
Elke woensdag zijn er updates Ines, dus elke week doen, dan heb je dat probleem niet
Fijne week dikke knuf joke