vrijdag 21 juni 2013

Lekker zitten borduren toen het zo warm was en nu heb ik 2 delen klaar van het schoollapje van Jookies, het ging voor mijn doen lekker, ik zie geen diepte en zit er daardoor regelmatig naast, maar het is zo leuk om te doen en met mijn loeplamp zie ik het goed, moet alleen geen linnen nemen, want dan zie ik het nog niet.
Ik heb de deur alweer open van het balkon, binnen is het nog erg warm, maar buiten is het saai en koel, het moet ook allemaal niet te lang duren.
Vandaag komt de oudste kleindochter terug van het kamp in Den Ham en die zal wel het hele weekend nodig hebben om bij te slapen en volgende week gaan we naar de musical, dat is altijd zo leuk om te zien en ook ontroerend, want er gaat weer een kleinkind naar de middelbare school, de tijd vliegt gewoon om.
Vandaag verder met mijn DD's quilt en misschien nog een stukje borduren, doorpitten gaat momenteel niet, want mijn nekhernia is aan het opspelen, verga van de pijn in mijn arm en zodra ik naar links kijk krijg ik als toetje een electrische schok, woensdag mag ik even naar de dokter, tot dan is het aan de Lyrica en dar wil ik eigenlijk niet, maar het werkt, dus weinig keus.

Ziezo, jullie zijn weer van alles, nou ja bijna alles op de hoogte, ga nu even de blogs af.

4 opmerkingen:

Hermie zei

wat vervelend dat je nekhernia weer opspeelt,lyrica werkt,alleen de bijwerkingen,pffff.
Sterkte hoor.
Je bordurlap ziet er super uit.

Johanna Zweden zei

O Ines wat lees ik nu weer sterkte
wat een leuk borduurtje
Fijne midzomer groetjes Joke

Unknown zei

He dat is niet lekker wens je heel veel sterkte en wat een pracht borduurtje

Wilma Kuin zei

weer op de hoogte bij je,...
Sterkte mies met je nek,...