zondag 12 mei 2013

Goeiemorgen allemaal, ik ben zo blij met mijn Franse aankopen, ze krijgen dan ook een mooi plekje in mijn keuken, de drie gestapelde schalen zijn voor uien, sjalotjes en knoflook en zijn reuze handig, ook de schaal voor sla of pasta kon ik niet laten staan en het lieve olieflesje al helemaal niet.
We zouden gisteren om 3 uur 's nachts vertrekken en ik zou de boel afsluiten, want dan hoefde ik de stenen trap niet af, dus ik de achterdeur en de voordeur gesloten en dan stond ik, in het pikkedonker en kon geen hand voor ogen zien, maar ik wist dat ik gewoon rechtdoor kon lopen tot aan het hek en daar kon ik de muur volgen, een fluitje van een cent zou je denken, maar niet voor mij, ik deed één stap en ja hoor, ik stootte gelijk tegen een stapel keien aan en daar ging ik, ik probeerde mij uit alle macht staande te houden, maar dat mocht niet baten, met mijn volle tas in de een en mijn tablet plus sleutels in de andere hand, maakte ik een behoorlijke smak en belanden ergens in de voortuin, opstaan lukte niet, want ik lag tussen hoge bosjes en een bed vol grote lelies en niemand had mij gehoord, want die stonden allemaal beneden bij de auto. Ik hoefde maar 1 keer te roepen en mijn kleinzoon kwam er aanhollen en ik zie hem zo voorbij hollen en moest hem weer terugroepen, hij heeft mij overeind getakeld en toen.................waar zijn de sleutels van het huis en daar sta je dan, nog na te bibberen en ga in het donker maar eens de sleutels zoeken, gelukkig had een dochter een lampje op haar I-phone, maar zoeken naar sleutels in de bosjes is zoeken naar een speld in een hooiberg, tot ze even heen en weer ging met haar lampje en ik ze ineens op de stenen zag liggen, we hebben ze snel in de brievenbus van de huisbewaarder gedaan en zijn gaan rijden.
Het was inmiddels 4 uur, maar dat maakte niets uit, ik ben redelijk ongeschonden, moest alleen bijna de hele weg met mijn been omhoog zitten, want mijn knie kon ik niet gebogen houden en nu heb ik overal spierpijn, blauwe plekken, dikke knie, een bult op mijn scheenbeen en hebben mijn rug en nek een optater gekregen, maar dat is na een paar dagen rust en wat extra tramadol en paracetamol, ook weer onder controle te krijgen.
De vakantie was geweldig en ik zou zo weer teruggaan, maar dan wel samen met mijn DH.

8 opmerkingen:

Klaske zei

Ojee, gelukkig niks gebroken!! Welkom thuis, leuke franse injkopen heb je gedaan!

Martine zei

Gelukkig. het had allemaal veel erger kunnen zijn.
Maar wat worden we eigenlijk een kneuzen op onze leeftijd. ( LOL )

Hermie zei

O jeetje, wat ben je er toch een. Gelukkig niets gebroken.
Wat een schattige schalen heb je gekocht.

josé zei

Mooie spullen voor je keuken geweldige kleur. Overgehouden aan een super vakantie. Met iets minder einde, maar gelukkig goed af gelopen met een paar stijven benen alleen. Hopelijk snel weer beter.

Geniet van de rest maar lekker na.

Liefs José

Unknown zei

Wat een pracht spullen heb je gekocht en oh gelukkig niets gebroken we worden ouder he hahahhaah


Liefs Nellie

Bears zei

Och Ines,
hoop dat alles goed gaat met je, nu het "even" later is.
Wat zag je vakantiehuis er toch prachtig uit, zo heerlijk voor je.

Annelein zei

Wat een vervelende val. Ik hoop dat je je weer snel helemaal fit voelt...

Unknown zei

Mooi keramiek heb je gekocht. En eh ... dat vallen, dat komt in de beste families voor. Ik hoop dat je snel weer alles kunt wat je wilt.

Groeten Annet