woensdag 23 mei 2012

Ze zitten er weer aan en het zijn er inmiddels 135, volgens mij ben ik aardig bij, ik moet wel zeggen dat ik dat niet echt meer bij hou. Voorlopig ga ik nog even door met huisjes aan de zijkant zetten, tot het er genoeg zijn en dan ga ik verder met de boven en onderkant.
Vandaag hebben de scholen sportdag en DH helpt bij de oudste dochter op school en omdat Aaron stage loopt op zijn oude school in groep 2, is het een familie aangelegenheid aan het worden, want ook haar DH doet mee, kan gezellig worden, ik blijf lekker thuis en ga wat steekjes prikken, want hier op het balkon is het prima uit te houden.

16 opmerkingen:

Lida zei

Leuk dat ze zo bij elkaar betrokken zijn en samen deze dag hebben en jij veel plezier met de steekjes op het balkon! Groetjes
Lida

Ellie's Quiltplace zei

Dat schiet al lekker op! Maar met zo'n leuk resultaat kan ik me goed voorstellen dat je veel huisjes maakt, om de quilt nog uit te breiden. Het ziet er heel mooi uit.

A3jana zei

Hoi Ines, Jij bent al lekker vroeg bezig! Het wordt wel een heel leuke frisse quilt zo! Lekker op je balkon straks, is het daar niet heet dan of komt de zon daar niet zo? In mijn tuin komt de zon pas goed op het terras om 14.00u. Dus 's middags is het heet! Vanmiddag komt er van quilten niets, ik ga met moeders wat boodschappen doen met de rolstoel, zal wel een warme zware klus worden, dat duwen. Maar goed, anders komt zij nergens meer!

Supergoof zei

Hoi vroege vogel, wat zijn ze toch *M*O*O*I!!!!!!
Echt, er is op de wereld één hele grote BOFKONT en dat is degene voor wie de quilt gemaakt wordt!

Hester zei

wat een vrolijk dorp heb je al. Goed idee vanmiddag in de schaduw te gaan werken.

GRANNY'S HOUSE zei

Mijn lief zit dan ook regelmatig achter mijn vodden, maar hij zal toch nog even geduld moeten hebben.

GRANNY'S HOUSE zei

De zon is pas om een uur of 4 op het balkon, en dan is het hier niet zo prettig meer om te vertoeven.
Ik ben gisteren boodschappen wezen doen met mijn moeder.

Guusje, zei

Wat wordt hij mooi helemaal geweldig.

Hermie zei

Dat wordt dus heerlijk genieten van een rustig dagje.at is ook wel eens fijn. Hij wordt supermooi

Ria, zei

Hoi Ines, ik lees al lang met regelmaat je berichtjes, maar wil nu toch even op je huisjes reageren. Zó mooi!! Compliment voor je volhouden. Er zijn zo vaak andere dingen hè? Fijne dag, en even alleen is ook wel eens lekker. (Komt bij jou niet zo vaak voor, hè?)

Johanna Zweden zei

Wat schitterend word het
Fijne dag groetjes Joke en geniet van de rust

Ineke zei

Heerlijk in alle rust nog wat prikken. Succes

Annelies zei

Je huisjes zijn echt te gek !

katrien zei

Super je huisjes.

Shirley zei

Helemaal top, die huisjes, en ja, dat je niet meer gaat tellen, kan ik me voorstellen. Mm sportdag met deze hitte en in deze zon, ik vind het altijd zo erg voor die kinderen, maar dat komt ook wel, omdat de mijne heel snel verbranden.

Annelein zei

Wat wordt je quilt mooi!!!!