zaterdag 3 december 2011


Gisteren mochten wij onze nieuwe auto ophalen, toen we daar binnenkwamen stond er achterin een auto onder een mooie fluwelen doek en je kon er alleen komen via een rode loper, wij dachten dat het een nieuw model was die een of andere hotemetoot mocht onthullen, nu niets was minder waar, want na het afhandelen van alle formaliteiten moesten wij over de rode loper en de verkoper haalde het doek eraf en daar kwam onze toet onder vandaan, toen kregen wij de sleutels en een fles wijn, als ik dit van tevoren geweten had, dan had ik mijn fototoestel meegenomen, mijn telefoon zat vergeten in mijn tas, we hebben dit nog nooit eerder meegemaakt, ook niet toen wij nog nieuwe auto's kochten, maar we hebben er  van genoten.


10 opmerkingen:

Hermie zei

wat een leuk gebaar, jammer inderdaad dat je geen fototoestel bij je had.

Johanna Zweden zei

O wat jammer Ines, kan je het van de week niet even overgaan doen!
Fijne dag vandaag, en veel cadeaus
Groetjes Joke

liefdevoortextiel zei

Dacht al,ze krijgen hem gratis, maar toch super om over de rode loper te lopen!

Anoniem zei

Oh, wat een leuke manier om een auto af te leveren!
groetjes, Adrie

conny's quilts en creaties zei

Wow dat is nog eens service, als vorsten zijn jullie behandeld! Erg leuk!

Lida zei

Leuk zeg en wat speciaal, daar is de klant nog Koning en wordt dus ook zo behandeld! Fijne dag en veel plezier met jullie nieuwe toetoet!
Groetjes
Lida

Inge zei

Wat een gave actie van die garage en inderdaad jammer van het fototoestel. Nou ja, het genieten van de nieuwe auto zal er niet minder om zijn. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Groetjes,
Inge

Anoniem zei

Wat ontzettend top. Ik zou even een link naar de garage maken, dan krijgt hij het vast druk, want wie wil dit nou niet. Top. Wieke

foekie's fashion zei

wat een leuke manier om zo je nieuwe auto te mogen ontvangen, veel geluk met jullie aanwinst. Groetjes van Joke

Shirley zei

Wat een feest is dat dan, ze waren vast ook erg blij met de verkoop :-) toen ik een jaar of 15 geleden een 2e hands kocht bij de garage, werd ik met een bos bloemen naast de auto op de foto gezet, ik wist toen ook niet wat me overkwam.