woensdag 27 juli 2011

Even een update, het gaat gelukkig beter met mijn moeder, ze had niets ernstigs, maar als zij wat heeft dan vraagt ze altijd heel veel aandacht en dan is ze even iemand anders, maar ook dat is nu aan het minderen.
Onze zoon krijgt binnenkort professionele hulp en dan kunnen wij ook weer een beetje loslaten, het was ook alles tegelijk.
Maar de aapjes hebben mij er doorheen gesleept, die van het spookje ben ik vergeten op de foto te zetten, deze is voor Larissa en nu ben ik bezig met de aap van Sylvana, veel quilterigs heb ik niet gedaan, maar dat komt wel weer.

Zodra het hier weer rustiger is, ga ik weer bloggen en lezen bij jullie, nu hou ik nog even pas op de plaats.
Bedankt voor jullie medeleven en tot gauw.

6 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Fijn je even te lezen Ines!
Hou je taai hé!

jose zei

Ines wat is deze ook weer leuk!! Hou je maar lekker rustig !! Je ziet zodra je er bent weet ik het.

Fijn dat het beter met je moeder gaat gelukkig. En het beste met je zoon.

Liefs José

Lida zei

Hallo Ines,
Ben blij even wat van je te horen, ik hoop dat je moeder snel weer helemaal in orde is en ook je zoon wens ik veel sterkte. Maak je nu niet druk om ons en probeer eerst zelf maar weer alles op de rails te hebben, knuffel
Lida

Heleen zei

Fijn dat je weer een beetje tot rust kan komen. Sterkte nog met alles. En je aapje is geweldig! Ik ben momenteel aan de haak dus ook minder quilten.

Anoniem zei

je bent lekker 'aan de aapjes'. Gelukkig gaat alles de goede kant op met gezin en familie.

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Balsemien zei

Hoi Ines, eerst alles maar weer tot rust laten komen. Je bent er altijd voor iedereen, doe het maar rustig aan!